Forum ja Feisbuuk

Täällä puidaan kaiken maailman asioita.
abc
Jr. Member
Etunimi: Ari
Sukunimi: Koistinen
Jäsennumero: 0

Forum ja Feisbuuk

Viesti Kirjoittaja abc » To 15.06.2017 12:19

Fillarointi on jäänyt viime aikoina normaaliakin vähäisemmäksi, mutta olen tässä kevään aikana taas (Tahkon lähestyessä) yrittänyt tehdä muutamia lyhyitä lenkkejä. Klubin toimintaakin olen vilkuillut ja ihmetellyt, kun foorumilla on kovin hiljaista. Runsaat kaksi viikkoa sitten kävin klubikruisingissakin ja siellä sain ajon toiselta osallistujalta (meitä siis oli kaksi) vahvistuksen asialle, jota olin epäillytkin MTBCF:n keskustelupalstan hiljenemisen syyksi: se on tämä amerikkalainen internetpalvelu nimeltä Facebook, joka on ilmeisesti tappanut monia muitakin hyviä nettifoorumeja, mm. kiipeilyn harrastajien slouppi.netin keskustelut.

Ei kai auta: tässä joutuu varmaan kohta itsekin antamaan periksi maailman feisbokisaatiolle.

PS. Huomasin myös äskettäin, että uusimmat faceviestit kyllä näkyvät mtbcf.netin etusivulla, mutta nähtävästi vain desktop-näkymässä. Mobiililaitteilla nettiä selatessa - kuten itse olen yleensä klubin sivujen osalta tehnyt - niitä ei näy.

abc
Jr. Member

Re: Forum ja Feisbuuk

Viesti Kirjoittaja abc » Pe 16.06.2017 10:13

Korjataanpa sen verran, että kyllähän nuo uusimmat faceviestit näkyvät kännykälläkin, pitää vain skrollata sivua tarpeeksi.

Marika
Hero Member
Etunimi: Marika
Sukunimi: Itävuori
Jäsennumero: 656
Tarkistenumero: 8235

Viesti Kirjoittaja Marika » La 17.06.2017 10:58

Kyllä tuonne Facebookiin on esim. todella helppo lykkiä kuvia ja muutenkin jotenkin näppärämpi. Eihän sitä tietääkseni tarvitse itse kirjautua ollenkaan, vaan näkee Klubin infot ilman oman Fb-seinän ylläpitoakin tms. Kannattaa kyllä lukaista sitä, sillä esim. kaikki ylimääräiset lenkit tulevat vain tuonne. Klubin vakioajot ja retket ja kaikki aivan tähdellinen tieto tulee myös Klubin nettisivuille, mutta porukat kyllä nyt vaan ovat Facebookissa. Eihän siellä tarvitse seurailla kuin vain meidän seinää:) Kyllä sä abc sen kestät, ja ehkä lopulta tulet siihen tulokseen, että on se kätevämpi käyttää;)

abc
Jr. Member

Viesti Kirjoittaja abc » La 17.06.2017 22:37

Näin se taitaa olla!

Vastaa Viestiin